Inwestycja na każdą kieszeń!

piątek, 29 marca 2013

Nie będzie już wiosny ani jesieni?

Naukowcy zapowiadają, że zmiana naszego klimatu będzie następowała w kierunku zniesienia przejściowych pór roku, czyli wiosny i jesieni. Pozostanie nam jedynie długa mroźna zima i upalne lato! Osobiście wolę lato, nawet jeśli ma być upalne ;)
Dodatkowym elementem pogody jest jej wpływ na nasze samopoczucie. Anomalie pogodowe łatwiej znieść stosując się do poniższych zaleceń:
1. Unikaj sytuacji stresujących,
2. Jak najwięcej się śmiej,
3. Wybieraj się na długie spacery,
4. Prowadź higieniczny tryb życia,
5. Unikaj używek,
6. Nawadniaj swój organizm,
7. Zażywaj witaminy,
8. Uzupełniaj dietę składnikami mineralnymi,
9. Odżywiaj się zdrowo,
10. Zapewnij sobie odpowiednią ilość snu.
Źródło informacji: Dzień Dobry TVN 29 marca 2013
Źródło obrazu: google

Jaką Wy macie receptę na zmiany pogodowe?

33 komentarze:

  1. hmmm... na zime to cieplutkie kakałko, a na lato jakiś sport wodny.
    nuna13

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tych zmian.. Najlepiej siedzieć w domu..
    nick howrse: klaudusia177

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę takiej pogody,więc moim sposobem jest siedzenie w zakresie własnych możliwości jak najwięcej w domu i nie wyglądanie przez okno pod żadnym pozorem :(
    milenchen24

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także wole lato ^^ Mmm... ciepełko i w ogóle :D
    Kira3466

    OdpowiedzUsuń
  5. żeby było sprzwiedliwie lato powinno trwać do grudnia
    dariakolod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak ;) A w grudniu wyjedźmy gdzies, gdzie jest ciepło ;)

      Usuń
  6. wiekszośc osób z nas woli lato szkoda tylko, że je wcieło :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs Howrse.pl
    Lukrowana
    Zgadzam się ,ja także chcę już lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepsze lato...
    Colorado

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także chciałabym już lato. Niestety nie przychodzi! Ja uważam, że wiosna nie chce nadejść, bo nie topiliśmy marzanny!

    Na howrse: chmurka0303

    OdpowiedzUsuń
  10. Masakra!!! My chcemy lato!!! xD
    Kto jest ze mną? xD
    Adusia1890

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Tobą, Adusia 1890. Też chcę już lato bardzo ;) Tym bardziej, że nie mam ogrzewania w domu.

      www.bitebaby.blogspot.com

      Usuń
    2. Mi jest smutno,że nie będzie wiosny,bo w marcu mam urodzinki,których by nie było:(Ale jak prawie wszyscy wole lato i wakacje!Ale jakby było same lato i zima to mielibyśmy dłuższe wakacje,bo byłoby dłuższe lato!No wiec w pewnym sęsie cieszmy się!
      lilkowa123

      Usuń
  11. Też bym chciała żeby przyszła ta prawdziwa wiosna bo w końcu mogłabym pójść do ogrodu i zasiać warzywa no i posadzić kwiaty w ogródku.
    Kala_07

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zime :
    -jazda konna na hali
    -ciepłe kakao
    -czapka ,szalik ,rękawiczki
    -ciepły koc

    Na lato :
    -długie przejażdżki konne (w terenie)
    -przyjemna kąpiel
    -lody i cola z lodem
    -miły cień

    weramaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wermanka, jesteś koniara jak moja najukochańsza córka karina12354567 ;)

      Usuń
  13. Konkurs o 100 tys ;)
    Colorado

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colorado, jesteś już zorientowany w konkursie, gratuluje ;) i życze wygranej. Niedługo losowanie...

      Usuń
  14. Konkurs w Howrse

    Promyczka-

    OdpowiedzUsuń
  15. Konkurs w Howrse

    Freezee

    OdpowiedzUsuń
  16. Konkurs z howrse

    Respella

    PS Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak moze byc, fajny wpis ;)
    olcia999125

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog jest świetny! Czyli wiosny nie będzie...? ;[
    Trudno... Lato jest najlepsze... Aha i dziękuję za porady, ja jakoś żadnej receptury na to nie mam.
    Spróbuję się stosować do tej. : ) ŚMIECH TO ZDROWIE-Tak dosłownie ; D Cieplutko pozdrawiam. <33
    ~nateczka11

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zmianę pogody dobre towarzystwo pomoże :) Na zimę grzaniec lub gorąca czekolada... latem basen, zimny napój gdzieś pod cieniem drzewka... Ależ tutaj wszyscy marudni :) Gdyby nie zima, to nie docenilibyśmy lata i na odwrót, równowaga musi być.
    Więc wiosna BĘDZIE, nie szerzyć tutaj defetyzmu! Może spóźniona i krótka...ale jak przyjdzie...będzie ciepła, a zanim się wszyscy zorientują... zastąpi ją lato gorące i upalne... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no, super sie to czyta, naprawdę gratuluję ^^

    Howrse: landyachtz

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkurs w howrse
    Moje samopoczucie ma się okropnie,ale nagroda poprawiłaby mi humor,więc niecierpliwie czekam na wyniki!

    milenchen24

    OdpowiedzUsuń
  22. Konkurs
    Coz.. Osobiscie najbardziej nie lubie przejscia z zimy w wiosne i jesieni w zime. Lato wrecz wielbie jako osoba stricte cieplolubna natomiast zima.. Piekna i fajna ale lapki strasznie marzna. Jak nie asz jakiegos grzejnika - najlepiej chlopaka - to ZA zimno.
    Jesies jest sliczna.. :C

    Kirley

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie lato najlepsze
    gabibarcelona

    OdpowiedzUsuń
  24. fine fine i jeszcze raz fine

    OdpowiedzUsuń
  25. konkurs
    fajne. naprawdę dobrze się czyta ;)

    Roxi375

    OdpowiedzUsuń
  26. taaak wiem ja tez oglądałem w tedy dzień dobry tvn i szczerze mówiąc nie podoba mi się to wolał bym jużprzez cały rok mieć upalne lato!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo interesujące
    Kasia0022

    OdpowiedzUsuń