Inwestycja na każdą kieszeń!

czwartek, 16 maja 2013

Jak pozbyć się lenia...

Leń dopadł mnie niespodziewanie, a właściwie niepostrzeżenie. Powoli wkradł się w moją codzienność i w pewnym momencie zorientowałam się, że nic nie robię. Tak to jest, jak nie ma szefa, który jest jak przysłowiowy bat nad głową.
Na szczęście znalazłam sposób na pozbycie się nieproszonego gościa, czyli mojego osobistego lenia. Okoliczności związane z pozbyciem się go sprawiły, że nagle oprócz zaplanowanej codziennie jednej godziny pracy pojawiły się też niespodziewanie z wielu stron propozycje współpracy. Cieszę się, że mogę pomóc kilku osobom, które się do mnie zgłosiły, żeby z nimi pracować. Teraz mam urwanie głowy i bardzo mi to odpowiada - czuję, że jestem w ruchu. To lubię!
Moim sposobem na pozbycie się lenia było odzwierciedlenie go na papierze. Namalowałam siebie leżącą na kanapie, z nogami wysoko. Później kartka została uroczyście skremowana i leń zniknął z mojego życia. Jak wygląda Wasz leń? Jakie macie sposoby na pozbycie się go? A może go lubicie?

16 komentarzy:

  1. ja chodzę jeszcze do szkoły, więc pan leń jest mi bardzo przyjazny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go nie lubię : (
    Fajny blog : )
    Pozdrawiam
    Cream (z howrse)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny Blog
    Login na howrse :
    KONIK0401

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Konkurs na wygranie Equus trwa?

    Pozdrawiam, pinto01.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Ja lubię jeździć na rolkach i biegać z psem, więc leń mi nie grozi :)

    Howrse: Anijaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja ciągle mam lenia i nic na to nie poradzę

    Howrse: dariakolod

    OdpowiedzUsuń
  7. CHYBA GO ZARAZ NARYSUJĘ I CO DALEJ ??? PORWAC CZY SPALIC?
    JAKIE EFEKTY I PO JAKIM CZASIE,HEHEH
    SYLWIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, ja spaliłam. Efekty są takie, że codziennie robię coś w kierunku celu. W poprzednim tygodniu ludzie sami się domagali obsługi i pomocy i miałam zajęte pół czwartku, cały piątek i sobotę. Ustaliłam z koleżanką, że będziemy miały wolną niedzielę i poniedziałek, a i tak w niedzielę zrobiłyśmy promocję ;)
      Najlepiej podrzyj, spal i uroczyście pogrzeb swojego lenia. To działa!

      Usuń
    2. Ja również często miewam lenia, że nawet nie chcę mi sie wstać z krzesła ;)

      Mój nick na howrse : tola4445

      Usuń
  8. 1 . Mój leń wygląda tak : Zazwyczaj siedzę cały dzień przed komputerem , gdy mam lenia . Zdarza się też , że usiądę na kanapie czy fotelu i ciężko jest wstać , czasami tak się nie chce .
    2 . Sposób na pozbycie się lenia ? Na pewno się czymś zmotywować . Wtedy jest o wiele prościej się go pozbyć .
    3 . Tak , czasami lubię leniuchować , ale jak jest za często , to nie jest tak fajnie .

    Login na Howrse : PaulinQa

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj leń : Chodzę do szkoły i codziennie rano muszę wstań ok. 7;00 wtedy dopada mnie leń nr. 1.
    Co weekend śpię czasami nawet do 10;00 :D len.2
    Gdy dopada mnie leń i nie mogę wstać z łóżka moja mama woła do mojego psa ''Idź obudź Weronikę '' - ( nie wiem jak to się stało że on się tego nauczył i wie że ma do mnie przyjść ) i on wtedy przychodzi do mnie i skacze po mnie i mnie liże .
    TO MÓJ WYJĄTKOWY SPOSÓB NA LENIA :)
    - howrse : Wersa606

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dzisiaj lenia : ,,Na kanapie siedzi leń, nic nie robi cały dzień ''
    :) OK, nie będę wam truć .
    HOWRSE : Karolka777
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Leń to wstanie z łóżka do szkolny o godzinie 6:30. Najgorsze są poniedziałku, bo w weekend śpiew do 8:00. Wtedy zanim wstanę to minie z 15 minut.
    2. Leń to siedzenie przed komputerem lub telewizorem w weekendy całymi dniami.
    3. Sposób na lenia? Najczęściej się motywuję do w stania, a w weekend spotuykam się z przyjaciółmi:)
    Login na Howrse: Laura101

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój sposób na lenia jest taki, że gdy mi się nie chcę mówię sobie " Mądry człowiek nigdy się nie leni ". To mnie wtedy mobilizuje i nie lenię się. W tej chwili pozbyłam się całkowicie lenia. :3
    P.S. Piękny i pożyteczny blog.

    Pozdrawiam,
    Dachowiec

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim sposobem na lenia jest "Rób to co lubisz =)"

    Pozdrawiam
    dariakolod z howrse

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam strasznego lenia. Ale tylko w nocy.
    Rano to się uczę itp.
    Ale kiedy nadchodzi noc to nie mogę powstrzymać się od oglądania telewizora.
    Nie chce mi się już sprzatąć a muszę.
    Często mam przez to problemy.
    A czasami ten leń jest tak silny że nie chcę mi się nawet umyć zębów a co dopiero ciała.
    Macie jakiś sposób na pozbycie się lenia ???

    OdpowiedzUsuń