Inwestycja na każdą kieszeń!

środa, 13 marca 2013

Raj dla moich stóp!

Przyszedł czas na testowanie nowej serii Feet Up Advanced. Wzięłam na celownik peeling do stóp "2w1 deep action". Przyniosłam sobie wodę ze studni (była lodowata), drugą część wody (tę gorącą) miałam z Biedronki. Po odpowiednim wymieszaniu obu wód miałam super temperaturę do zanurzenia stóp. Dodałam żelu pod prysznic KENYA by Oriflame
i moczyłam stopy kilka minut - raj dla stóp. Jeszcze lepiej czuły się po nałożoniu 23277, czyli scrubu do stóp. Podobno zawiera olejek jakiegoś mitru cytrynowego, ale pachnie miętą - pewnie nie znam się na zapachach. Okazało się, że moje stopy już nie potrzebują pumeksu, którym nieporęcznie się posługiwałam. Można się bez niego obejść używając tego scrubu Feet Up Advanced by Oriflame.

8 komentarzy:

  1. Ciekawe, może warto wypróbować...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie spróbuję :)

    kkasia12345

    OdpowiedzUsuń
  3. aha super




    Monika230501

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio
    Anusia486250

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest właśnie umiejętność cieszenia się chwilami naszego życia z użyciem niezawodnych i szczególnie dobrze przez Ciebie dobranych kosmetyków Oriflame! :)

    Pozdrawiamy,
    Natalia i Sylwia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, dzięki, powiem siostrze :))
    HorseBack

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę super
    ulka344

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę super
    ulka344

    OdpowiedzUsuń