Inwestycja na każdą kieszeń!

piątek, 8 listopada 2013

Jak zyskać kilka godzin czasu dziennie?

Chciałam dołączyć do Klubu Godziny Siódmej z kilku powodów: po pierwsze o siódmej mój syn jeszcze śpi i mogę np. umyć podłogę, przeczytać mail'e itp.; po drugie lepiej się czuję fizycznie (bo jestem wyspana) i psychicznie (bo mam świadomość, że nie straciłam na to wyspanie zbyt dużo czasu), po trzecie cały plan dnia lepiej się układa od samego rana.
Klub Godziny Siódmej to po prostu osoby, które wstają o siódmej ;) Udawało mi się czasami do niego dołączyć. Dzisiaj już wiem, że w nim jestem, bo... jest sobota i nie trzeba wstawać do szkoły i przedszkola, a ja sama wstałam o siódmej! Bardzo się cieszę, że mam tak dużo czasu. Polecam!
Teraz kusi mnie, żeby dołączyć do Klubu Godziny Szóstej. A Ty w jakim jesteś Klubie?

2 komentarze:

  1. ja jestem w klubie godziny 7 rano w tygodniu oraz w klubie spać jak najdłużej w weekend :)

    Mój login na horwse to dariakolod

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od kilku lat należę do Klubu godziny 6 :D

    Na howrse.pl jestem kucyk9

    OdpowiedzUsuń