Inwestycja na każdą kieszeń!

piątek, 11 października 2013

Dlaczego warto robić kopie?

Trochę już ochłonęłam po stracie danych z mojego komputera, jednak było fatalne uczucie i nie było ono odczuwane tylko raz. Pierwsze info wywołało u mnie żal, że tego nie przewidziałam. Później jeszcze kilka razy przypominało mi się o czymś jeszcze, co straciłam. Były to nie tylko wszystkie zdjęcia rodzinne, ale też wszelkie notatki finansowe, dane do pracy oraz loginy i hasła do różnych portali. Zniknęła też wykonana przeze mnie żmudna praca.
Dzielę się tą nauką dlatego, żebyście mogli w porę zabezpieczyć swój komputer. U mnie przyczyną tej straty była zwykła pomyłka przy instalowaniu programu antywirusowego. Program ten był wirusem imitującym antywirus.
Pomyślcie teraz, jak byście się czuli, gdybyście właśnie teraz musieli pożegnać się ze wszystkimi plikami na Waszym komputerze? Pomyślcie chwilę i niech ta myśl będzie impulsem do niezwłocznego zrobienia kopi ;)

2 komentarze: